Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What?! I'm Going To India? For Free?

Yey! Dapat jumpa dia. Haha.
  
Cerita ni sebenarnya heboh pada hari Jumaat minggu lalu, tapi aku nda kira. Aku mau post juga.

Jadi, sekali lagi..

What?! I'm going to India? Huh, biar betul ni? Macam nda percaya ni. Hehe. Tapi kebenarannya memang betul aku akan berangkat ke India pada bulan Julai ni.

Buat apa p sana? Heh. Aku dan kawan2 aku dihantar p sana untuk menjalankan sesi latihan praktikal. Actually pengajian aku di Masterskill ni akan berakhir pada bulan Mei ni, tapi tiba2 pula pihak kolej buat decision untuk meng'extend'kan tempoh pengajian kami di Masterskill ni.

Diorang kata MQA yang request untuk kami diberi latihan praktikal sekali lagi. Dengar kata, diorang nda yakin dengan student Masterskill yang akan graduate lepas ni. (boleh ke diorang handle patient kat hospital nnt? dah konfiden ke?)

Ramai la juga kawan2 yang nda puas ginjal hati bila dengar yang tempoh pengajian kitaorang akan di'extend'kan sehingga bulan September tahun ni. Tapi bila Masterskill bagi tau yang diorang akan provide 'full sponsor' untuk next praktikal session kat India ni, ramai yang lembut hati. konon. Hanya student Physio batch kami (Batch 0804) ja yang diberi peluang macam ni. 

Ada gak junior kami dapat tawaran untuk posting di Jakarta, tapi diorang kena bayar sendiri. Masterskill nda sponsor. Kira semester ni la kitaorang dapat 'layanan' baik (baik ke?) dari Masterskill berbanding sebelumnya.

Kami dibahagikan kepada 2 group, 1 group posting di area Kovai dan group lagi 1 posting di area Chettinad. Aku dapat kat Chettinad. Memang banyak la preparation nak kena buat sebelum pegi praktikal kat India tu. So, aku harap segala berjalan dengan lancar la bila dah posting kat sana. Insya allah. Buat pertama kali, aku nak ucap.. TERIMA KASIH MASTERSKILL!

 


0 comments:

Post a Comment

They're Not Infected

Be Sure To Leave Your Footprints Here! Follow Me & I Will Follow You!