Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook HOT Fm Kena Hacked!


Fanpage Hot FM di Facebook telah di hack oleh penggodam yang menggelar dirinya sebagai Jack Sparrow. Difahamkan juga penggodam tersebut merupakan salah seorang krew dari RileksCrew, iaitu kumpulan penggodam popular di Malaysia.

Kejadian hacking tersebut berlaku sekitar jam 1.30 pagi hingga 2.30 pagi, 10 Mei 2011 ketika ramai sedang nyenyak tidur. Sehingga kini, fanpage Hot FM di Facebook masih belum pulih dan dikuasai oleh kumpulan penggodam tersebut.

Penggodam tersebut menggelarkan dirinya sebagai Jack Sparrow yang dikatakan sebelum ni menggodam akaun facebook web perkongsian popular iaitu Team Aryzs. Antara status yang diupdate pada akaun facebook HOT FM ialah " This page has been hacked by Jack Sparrow:: Mess with the Best... Die Like the Rest ::::CREDIT to::-=[ Rilekscrew ]=--=[ h3x4 crew ]=--=[ Newbie3viLc0d3s ]=--=[ Hacking | Crew ]=-".

Setakat ini belum diketahui tujuan penggodaman akaun rasmi Radio dibawah rangkaian Media Prima ini. Masih belum ada maklum balas oleh pihak yang bertanggungjawab mahupun pihak HOT FM itu sendiri. Segala maklumat terkini akan diupdate dari semasa ke semasa. Stay tune.


7 comments:

  1. fuiyo....kagum2... hacker sejati orang ne.. jangan diorang hack fb PM kita sudah...hihihi... jadi la hacker white hat, bukan black hat...=)

    ReplyDelete
  2. Lol.. Semangat jg dorg hack fb account ni..haha

    ReplyDelete
  3. @GaRy™ hehe. btul3. jd la hacker baik, dan bknnya hacker jhat.

    ReplyDelete
  4. @germaine facebook snang ba hack, tu la dorg gila2 kan p hack fb orang yg terkenal..

    ReplyDelete
  5. dah nama pon pengodam jadinya itu la kerjanya hihihi..

    ReplyDelete

They're Not Infected

Be Sure To Leave Your Footprints Here! Follow Me & I Will Follow You!