Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REX is back!


Huh. Lama betul aku nda update blog ini. Maka, izinkan aku untuk meng-intro sekali lagi. Haha.

Ini disebabkan aku terlalu busy dengan hal-hal kolej aku (al-maklumlah pelajar kan). Dari saat itu juga, aku semakin menyepikan diri dari dunia blog. Tp aku plan nak buat comeback.
And now, REX is back! Haha.

Hmm, cerita pasal kolej, sekarang aku berada di semester yang terakhir, pada tahun terakhir dalam sesi pengajian aku di Kolej Masterskill (Eh, korg tau ke aku study di Masterskill?).
 
Ini bermakna, lebih kurang sebulan lagilah aku akan graduate. Tp ada beberapa soalan yang sering bermain di fikiran, iaitu 
  • apa aku akan buat lepas graduate ni? 
  • adakah aku akan dapat kerja?
  • patutkah aku continue study or kerja dulu? 
  • .................................. (akan ada lagi soalan)
Untuk yg belum tau, aku bagi tau korg. Aku study di Kolej Masterskill, Diploma in Physiotherapy. (Mo tau fisioterapi tu apa? Tanya Uncle Google. Hehe.)
 
Cakap pasal fisioterapi, mesti korg fikir kami ni tukang urut kan? Nda pun yg patah2 tu kan? (Aku pun x tau apa maksud korg yg patah2 tu). Tp actually korg salah, bidang fisioterapi ni luas. Bkn setakat urut2 tu ja, malah lebih dari itu. Hehe.
 
Semester last ni, aku dapat posting di area Tuaran. PDK Tuaran sini. Memang best gak la posting sini, hari2 deal dgn budak2. Autism. CP aka Cerebral Palsy. Down Syndrome. dan byk lagi condition.

PDK - Pemulihan Dalam Komuniti.

rexx : nnt aku update lg, aku tgh kurg sihat ni. bye.

 


0 comments:

Post a Comment

They're Not Infected

Be Sure To Leave Your Footprints Here! Follow Me & I Will Follow You!