Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gara-Gara Keyword MASTERSKILL!

Salam. Hola.

Semalam aku tengok viewer hit counter kat blog aku ni, rupa2 nya dah cecah 3+++ 4008 hit. Ni semua gara2 entri 3 Pelajar Kolej Masterskill Maut yang aku post sebelum ini.

Melihat pada statistik keyword blog aku pada minggu ini, kebanyakkan keyword yang dicari oleh mereka adalah berkaitan Masterskill atau lebih tepat tentang berita kemalangan pelajar Masterskill itu.

Jom lihat kat bawah ni.


klik pada gambar untuk full size.
Kan? Rata2 nya adalah keyword Masterskill.

Terima kasih kepada mereka2 yang sudi datang ke blog aku ni, mereka2 yang baca info2 kat sini, dan juga mereka2 yang tinggalkan komen2 kat entri2 aku.

Oh ya. Mungkin kepada mereka yang belum baca entri aku berkaitan
Masterskill tu, boleh  klik link kat bawah ni.




3 comments:

  1. wahh .. punya banyak ~ heehehe

    ReplyDelete
  2. Kan senang jak mau dapat traffic. post jak isu semasa yg org akan tercari-cari

    ReplyDelete
  3. haah banyak nye keywords tu!bagus2..meningkatkan trafik!

    ReplyDelete

They're Not Infected

Be Sure To Leave Your Footprints Here! Follow Me & I Will Follow You!